Zamknij

Zastępca kierownika sklepu

Nr oferty: StPr/24/0012Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Myszkowie

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Kościuszki 60a, 42-300 Myszków, powiat: myszkowski, woj: śląskie
Zakres obowiązków: Prowadzenie zmiany,obsługa klientów,wykładanie towaru, dbanie o ekspozycję.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 12.01.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 600 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Wymagania konieczne
Uprawnienia:
  • Orzeczenie lekarskie dla celów sanitarno – epidemiologicznych
    Wymagania dodatkowe
    Wykształcenie:
    • podstawowe
      Uprawnienia:
      • doświadczenie zawodowe mile widziane
        Dane pracodawcy:
        Pracodawca: "STOKROTKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
        Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
        Adres: PROJEKTOWA 1, 20-209 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
        Osoba do kontaktu: Beata Solarz-Frejus
        Numer telefonu: 502 004 023
        E-mail:
        Język aplikacji: polski
        Wymagane dokumenty: I-szy kontakt telefoniczny
        Sposób kontaktu
        przekazania dokumentów:
        Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
        Pakowanie, krojenie, podszywanie polarów.
        StPr/24/0204
        data rozpoczęcia pracy od 27.03.2024
        wynagrodzenie od od 4 242 PLN

        Sprzedawca
        StPr/24/0203
        data rozpoczęcia pracy od 25.04.2024
        wynagrodzenie od 1 790,3 PLN

        Wszywanie prostych elementów, zszywanie gotowych elementów
        310758
        data rozpoczęcia pracy od 14.03.2024
        wynagrodzenie od od 4 242

        Opieka nad grupą przedszkolną
        StPr/24/0194
        data rozpoczęcia pracy od 01.04.2024
        wynagrodzenie od od 4 500 PLN

        Uczestnictwo podczas wykopu sprzętem budowlanym. Uciąganie kruszywa.
        StPr/24/0181
        data rozpoczęcia pracy od 15.03.2024
        wynagrodzenie od od 27,7 PLN

        - Obsługiwanie klienta w jednostkach administracji; sporządzanie w formie elektronicznej lub na podstawie obowiązujących w przedsiębiorstwie szablonów dokumentów dotyczących spraw administracyjnych, go, w tym: sporządzanie umów cywilnoprawnych i dokumentów wynikających ze stosunku pracy, opracowywanie regulaminów pracy, przygotowanie projektów umów, porozumień, decyzji, procedur, instrukcji i innych dokumentów; przygotowywanie różnych form korespondencji służbowej, redagowanie pism, korespondencji, sprawozdań i notatek służbowych; uczestniczenie w prowadzeniu postępowania administracyjnego w jednostkach administracji prowadząc nadzór i archiwizację elektroniczną; wykonywanie prac organizacyjnych związanych z przygotowaniem spotkań służbowych; przyjmowanie, segregowanie i klasyfikowanie pism. - Godziny pracy: 8:00-16:00.
        StPr/24/0685
        data rozpoczęcia pracy od 11.03.2024
        wynagrodzenie od od 4 242 PLN

        Doradca klienta
        StPr/24/0172
        data rozpoczęcia pracy od 02.04.2024
        wynagrodzenie od 1 790,3 PLN

        Praca na owerloku i stebnówce
        StPr/24/0143
        data rozpoczęcia pracy od 08.03.2024
        wynagrodzenie od od 4 242 PLN

        Obsługa maszyny STOLL
        StPr/24/0149
        data rozpoczęcia pracy od 08.03.2024
        wynagrodzenie od od 4 242 PLN

        Pakowanie, krojenie, podszywanie polarów.
        StPr/24/0148
        data rozpoczęcia pracy od 08.03.2024
        wynagrodzenie od od 4 242 PLN