Zamknij

Pracownik pomocniczy w sklepie

Nr oferty: 307619Dodane przez: MCK Myszków

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Myszków, powiat: myszkowski, woj: śląskie
Zakres obowiązków: Kartonowanie sklepu ( zbieranie pustych kartonów i pracowanie ich w prasie do kartonów) Układanie artykułów przemysłowych w koszach przeznaczonych do prezentacji wykonywanie prac porządkowych na terenie sklepu oraz wykładanie towaru
Rodzaj umowy: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wymiar etatu:
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:
Data rozpoczęcia: 18.12.2023
Wynagrodzenie brutto: od 26
System wynagradzania: Czasowy ze stawką godzinową
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Aktualne badania sanepid
Dane pracodawcy:
Pracodawca: kontakt przez OHP
Sposób aplikowania: kontakt przez OHP
Adres: Helenówka 1, 42-300 Myszków, powiat: myszkowski, woj: śląskie
Osoba do kontaktu: Weronika Antkowiak
Numer telefonu:
E-mail:
Język aplikacji:
Wymagane dokumenty:
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście
Pakowanie, krojenie, podszywanie polarów.
StPr/24/0204
data rozpoczęcia pracy od 27.03.2024
wynagrodzenie od od 4 242 PLN

Sprzedawca
StPr/24/0203
data rozpoczęcia pracy od 25.04.2024
wynagrodzenie od 1 790,3 PLN

Wszywanie prostych elementów, zszywanie gotowych elementów
310758
data rozpoczęcia pracy od 14.03.2024
wynagrodzenie od od 4 242

Opieka nad grupą przedszkolną
StPr/24/0194
data rozpoczęcia pracy od 01.04.2024
wynagrodzenie od od 4 500 PLN

Uczestnictwo podczas wykopu sprzętem budowlanym. Uciąganie kruszywa.
StPr/24/0181
data rozpoczęcia pracy od 15.03.2024
wynagrodzenie od od 27,7 PLN

- Obsługiwanie klienta w jednostkach administracji; sporządzanie w formie elektronicznej lub na podstawie obowiązujących w przedsiębiorstwie szablonów dokumentów dotyczących spraw administracyjnych, go, w tym: sporządzanie umów cywilnoprawnych i dokumentów wynikających ze stosunku pracy, opracowywanie regulaminów pracy, przygotowanie projektów umów, porozumień, decyzji, procedur, instrukcji i innych dokumentów; przygotowywanie różnych form korespondencji służbowej, redagowanie pism, korespondencji, sprawozdań i notatek służbowych; uczestniczenie w prowadzeniu postępowania administracyjnego w jednostkach administracji prowadząc nadzór i archiwizację elektroniczną; wykonywanie prac organizacyjnych związanych z przygotowaniem spotkań służbowych; przyjmowanie, segregowanie i klasyfikowanie pism. - Godziny pracy: 8:00-16:00.
StPr/24/0685
data rozpoczęcia pracy od 11.03.2024
wynagrodzenie od od 4 242 PLN

Doradca klienta
StPr/24/0172
data rozpoczęcia pracy od 02.04.2024
wynagrodzenie od 1 790,3 PLN

Praca na owerloku i stebnówce
StPr/24/0143
data rozpoczęcia pracy od 08.03.2024
wynagrodzenie od od 4 242 PLN

Obsługa maszyny STOLL
StPr/24/0149
data rozpoczęcia pracy od 08.03.2024
wynagrodzenie od od 4 242 PLN

Pakowanie, krojenie, podszywanie polarów.
StPr/24/0148
data rozpoczęcia pracy od 08.03.2024
wynagrodzenie od od 4 242 PLN