Zamknij
REKLAMA

Referent z funkcją archiwisty

Nr oferty: StPr/22/2212Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: 11 Listopada 13C, 42-300 Myszków, powiat: myszkowski, woj: śląskie
Zakres obowiązków: - Zakres obowiązków: 1. obsługiwanie klienta w jednostkach administracji; 2. sporządzanie w formie elektronicznej lub na podstawie obowiązujących w przedsiębiorstwie szablonów dokumentów dotyczących spraw administracyjnych, w tym: sporządzanie umów cywilnoprawnych i dokumentów wynikających ze stosunku pracy, opracowywanie regulaminów pracy, przygotowanie projektów umów, porozumień, decyzji, procedur, instrukcji i innych dokumentów; 3. przygotowywanie różnych form korespondencji służbowej, redagowanie pism, korespondencji, sprawozdań i notatek służbowych; 4. uczestniczenie w prowadzeniu postępowania administracyjnego w jednostkach administracji prowadząc nadzór i archiwizację elektroniczną; 5. wykonywanie prac organizacyjnych związanych z przygotowaniem spotkań służbowych; 6. przyjmowanie, segregowanie dokumentacji. - Godziny pracy: 8:00-16:00
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 01.08.2022
Wynagrodzenie brutto: od 3 010 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
    Uprawnienia:
    • Biegła obsługa komputera z obsługą internetu
    • Sprawna obsługa aplikacji biurowych
      Pozostałe wymagania
      Inne wymagania: Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 5 lat na podobnym stanowisku.
      Dane pracodawcy:
      Pracodawca: ZESPÓŁ EKONOMICZNO - ADMINISTRACYJNY JEDNOSTEK MDPM
      Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
      Adres: 40-145 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
      Osoba do kontaktu: Krzysztof Iwan
      Numer telefonu: 32-718-61-48
      E-mail: [email protected]
      Język aplikacji: polski
      Wymagane dokumenty: CV - Kontakt telefoniczny (Tel. 32-718-61-48) w godzinach 10:00-15:00 lub e-mail: [email protected]
      Sposób kontaktu
      przekazania dokumentów:
      Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: Kontakt telefoniczny lub e-mail, Godziny : 10:00-15:00
      Opiekun osoby starszej
      StPr/22/0800
      data rozpoczęcia pracy od 01.10.2022
      wynagrodzenie od od 3 680 PLN

      prowadzenie indywidualnych zajęć w oddziale przedszkolnym
      StPr/22/0798
      data rozpoczęcia pracy od 03.10.2022
      wynagrodzenie od od 3 424 PLN

      Pozyskiwanie kontrahentów, prowadzenie rozmów handlowych, sporządzanie umów i ofert, praca w terenie (województwo).Spotkanie w siedzibie pracodawcy.Rozwijanie sprzedaży na terenie województwa, aktywna rozbudowa portfela klientów, budowanie i podtrzymywanie trwałych relacji biznesowych z kluczowymi klientami spółki, profesjonalne doradztwo w zakresie asortymentu znajdującego się w ofercie handlowej, dbanie o pozytywny wizerunek spółki.
      StPr/22/0790
      data rozpoczęcia pracy od 03.10.2022
      wynagrodzenie od od 4 500 PLN

      Obsługa maszyn produkcyjnych, wypełnianie dokumentacji zgodnie z instrukcjami.
      StPr/22/0776
      data rozpoczęcia pracy od 01.10.2022
      wynagrodzenie od od 4 000 PLN

      zarządzanie zespołem, obsługa klienta, prowadzenie zmiany
      StPr/22/0759
      data rozpoczęcia pracy od 09.09.2022
      wynagrodzenie od od 3 600 PLN

      Kontakt z klientami, sporządzanie dokumentacji, udział w audytach, wdrażanie działań zapewniających jakość wyrobu;
      StPr/22/0742
      data rozpoczęcia pracy od 30.08.2022
      wynagrodzenie od od 3 900 do 4 500 PLN

      produkcja pieczywa
      StPr/22/0747
      data rozpoczęcia pracy od 30.08.2022
      wynagrodzenie od od 3 010 PLN

      - Zakres obowiązków: 1. obsługiwanie klienta w jednostkach administracji; 2. sporządzanie w formie elektronicznej lub na podstawie obowiązujących w przedsiębiorstwie szablonów dokumentów dotyczących spraw administracyjnych, w tym: sporządzanie umów cywilnoprawnych i dokumentów wynikających ze stosunku pracy, opracowywanie regulaminów pracy, przygotowanie projektów umów, porozumień, decyzji, procedur, instrukcji i innych dokumentów; 3. przygotowywanie różnych form korespondencji służbowej, redagowanie pism, korespondencji, sprawozdań i notatek służbowych; 4. uczestniczenie w prowadzeniu postępowania administracyjnego w jednostkach administracji prowadząc nadzór i archiwizację elektroniczną; 5. wykonywanie prac organizacyjnych związanych z przygotowaniem spotkań służbowych; 6. przyjmowanie, segregowanie dokumentacji. - Godziny pracy: 8:00-16:00
      StPr/22/2212
      data rozpoczęcia pracy od 01.08.2022
      wynagrodzenie od od 3 010 PLN

      REKLAMA