Jest to krok w stronę zwiększenia dostępności i komfortu obsługi dla wszystkich petentów.
Punkt obsługi znajduje się na parterze budynku urzędu, co pozwala na łatwy dostęp dla osób o ograniczonej mobilności.
Każdy interesant jest najpierw obsługiwany przez pracownika Biura Podawczego, który przeprowadza wstępną rozmowę na temat charakteru sprawy.
Jeśli wymaga ona konsultacji z konkretnym pracownikiem urzędu, zostaje on natychmiast powiadomiony i udaje się do osoby oczekującej w punkcie obsługi.
Punkt obsługi przeznaczony jest dla wszystkich mieszkańców, którzy mogą napotkać trudności w standardowej obsłudze urzędowej.
Z usług mogą skorzystać:
- osoby z niepełnosprawnością ruchową,
- osoby mające trudności w komunikacji,
- kobiety w ciąży,
- opiekunowie małych dzieci,
- osoby starsze,
- osoby chwilowo niedysponowane.
Utworzenie punktu obsługi to kolejny krok Urzędu Miasta Myszkowa w kierunku poprawy jakości obsługi mieszkańców i zapewnienia równych szans w dostępie do usług publicznych.
To działanie wpisuje się w standardy dostępności i podkreśla troskę o komfort wszystkich petentów.
Dzięki nowemu punktowi każdy mieszkaniec, niezależnie od swoich potrzeb, może liczyć na sprawną i profesjonalną obsługę.
Serdecznie zapraszamy do korzystania z udogodnień!
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz