Zamknij
REKLAMA

Rodzaje rankingów internetowych - ,,Orły Rachunkowości''

08:11, 12.05.2020 | materiały partnera

Użytkownicy Internetu mają obecnie do dyspozycji wiele narzędzi pozwalających na porównywanie opinii o firmach w sieci. Dawno minęły czasy, kiedy próbując znaleźć prawnika lub stomatologa, pytaliśmy o zdanie znajomych i rodzinę. Obecnie, istnieją sieci rankingi i porównywarki stworzone w celu zestawienia najlepszych produktów, usług i specjalistów.

Pomimo tak bogatego zasobu informacji, jaki dostępny jest na stronach internetowych, nadal mamy trudności z wyborem rzetelnego usługodawcy. Dlaczego tak się dzieje?

Porównywarki cenowe

Chyba nikomu nie trzeba tłumaczyć, czym są porównywarki, jednak nie wszyscy mamy świadomość, jak działają. Wyszukując interesujący nas produkt, kiedy znamy markę i model, wystarczy wpisać odpowiednią frazę i pojawia się lista wyników. Porównywarki cen, funkcjonują często w taki sposób, że w celu wyświetlenia produktu na liście, firma musi zgłosić się do administratora strony i wyrazić chęć w uczestnictwie. Co prawda, zawęża to nasz krąg poszukiwań, ale przynajmniej pozwala na uzyskanie pewnej wiedzy o cenach, w jakich produkt jest dostępny u konkurencji.

Ranking branżowy

O ile w przypadku porównywarek cenowych, obiektywizm nie jest wymagany, o tyle w zestawieniu najlepszych firm, jest on niezbędny.

Poszukując biura rachunkowego lub prawnika, interesują nas jedynie rzetelne wyniki, bez żadnych manipulacji, opłacanych przez uczestników reklam i wpływu z zewnątrz. Takim rozwiązaniem będzie na przykład plebiscyt „Orły Rachunkowości”, z pomocą którego, wyłonimy w sposób szybki i bezpieczny najlepszą firmę w interesującej nas lokalizacji. Co bardzo ważne, ranking ten nie korzysta ze sponsoringu, więc nie ma mowy o manipulacji wynikami. Listy laureatów powstają przy użyciu autorskiego oprogramowania, które zlicza ogromne ilości opinii wystawionych przez użytkowników Google Maps, Facebooka, czy przeróżnych portali branżowych. Uzyskane dane podstawiane są do wzoru, który jest dostępny do wglądu na stronie plebiscytu i w ten sposób otrzymuje się wyniki, które przekładane są na dziesięciopunktową skalę. W rankingu tym znajdziemy tylko firmy, które otrzymały w ciągu roku minimalną, wymaganą liczbę ocen od klientów w sieci oraz wynik nie niższy, niż 8/10 punktów.

Ranking produktów

Tutaj także istotny jest obiektywizm i dlatego korzystając z tego rozwiązania, trzeba zwrócić uwagę na źródło informacji, gdyż często mamy do czynienia z rankingami tworzonymi tylko w obrębie jednej marki lub rodziny produktów. Szukając opinii i porównania konkretnych produktów, najlepiej wykorzystać w tym celu kilka stron i poszukać opinii o samych rankingach

Planują zakup drogich produktów lub wykonania kosztownych usług, chcemy rozważyć wszystkie możliwości i skorzystać z tej najlepszej. Wszelkiego rodzaju porównywarki mają za zadanie uprościć i przyspieszyć decyzję zakupową, bez względu na to, czy poszukujemy biura rachunkowego w Sosnowcu, czy też najnowszego modelu smartfona.

(materiały partnera)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop